Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 1 august 2012

Sarbatoarea alaptarii

Ma intreb de unde stie copilul meu mic de asa sarbatoare. Ca eu nu stiu ce alta explicatie sa dau trezirilor numeroase, chiar si de 5-6 ori in 60 de minute. Si nici ziua nu lasa loc de pauza. Cere sa manance si eu ma bucur! Ma bucur cand vad fericirea in ochii lui in timp ce suge, zambetele vesele trimise numai mie dupa ce s-a saturat, ma bucur ca ii pot alina diversele dureri si discomforturi, ca nu ii refuz tot ce am mai bun pentru el.
Eu alaptez oriunde, oricand, la cerere si pe perioada nedeterminata. Tu?




2 comentarii:

  1. Tzuc eu puii mici
    Asta-i poza recenta? Ce mare s-a facut fiul tau cel mare :)
    si blooond :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu chiar atat de recenta. Cred ca de vreo luna. Dar o sa pun si recente. Amandoi s-au schimbat atat de mult! Iar Du se face si mai blond... Si Robert pare sa il urmeze si la culoare. Oare or fi copiii mei? :)

    RăspundețiȘtergere