Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

duminică, 1 iulie 2012

Papucii

Cei de la zorilestore. Au venit si am inceput testarea. Ma simt comod in ei. Au talpa moale si flexibila, sunt usori si ii port mai ales in plimbarile luuuungi si zilnice cu copiii. I-am asortat chiar si la rochii!

Singurul regret este ca in urma unei petreceri de copii, in apa, am pierdut "ochiul" unuia dintre ei. Du scapase un tractor care a luat-o la goana pe apa, dupa care a inceput sa urle cum stie el mai tare. Evident ca am alergat sa il recuperez cu papucii in picioare si apoi am descoperit ca s-a pierdut pietricica unuia. Dar cel putin nu am alunecat asa cum s-a intamplat cand Du a vrut sa verifice pentru a doua oara daca apa il poate lasa fara respectivul tractor (sau poate doar i-a placut cum alerg eu prin apa si a vrit un bis), iar eu printr-o nefericita asociere a planetelor ma aflam desculta :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu