Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 17 mai 2012

Placerile vietii mele

Cu totii avem placeri, poate chiar vicii, unii dintre noi mai multe, altii poate mai putine... Eu as nota trei, poate chiar patru, dintre marile placeri ale vietii mele fara de care mi se pare (nu ca nu pot trai dar) ca as fi tare nefericita.

Imi place extrem de mult sa citesc. Iubesc cartile. De cand ma stiu (si mai ales de cand stiu alfabetul) am devorat carti dar perioada de varf am atins-o in timpul liceului. Citeam noaptea pana la ore tarzii (asa m-am procopsit si cu o pereche de ochelari pe care ar trebui sa ii si port) si daca se trezea mama si venea sa ma intrebe de ce...nu dorm la ora aia ii raspundeam invariabil: Am teza sau lucrare, dupa caz, la istorie. Ma credea saraca pentru ca binenteles, cartea se gasea sub plapuma si caietul de istorie pe genunchi. Si desi proful de istorie era cel mai exigent am excelat intotdeauna fara prea multa munca la aceasta materie (Doamne! Nici nu am stiut ce modesta sunt!). Citeam prin pauze, la scoala, uneori in timpul orelor. Citeam orice prindeam si atunci cand ramaneam fara carti proaspete aveam o carte la care puteam sa apelez linistita: Castelul palarierului de Cronin. Am citit-o de cel putin de 5 ori si as mai reciti-o daca nu o imprumutam unei cunostinte care nu a gasit ca ar fi frumos si corect sa o aduca inapoi. Si daca nu prindeam nimic nou intre timp reluam Doamna cu garoafe de acelasi Cronin sau Mandrie si prejudecata. 
Dorinta de citit a ramas aceeasi si acum dar timpul s-a micsorat drastic. Prin ultimele doua luni din sarcina a doua stiu ca am mai avut ceva tentative dar Du ma lua la ochi imediat ce deschideam cartea si nu era multumit cu nici una din cartile lui. Banuia ca a mea e mai interesanta. Chiar si asa, inca mai prindeam cate o jumatate de noapte de citit. Dupa ce s-a nascut Robert m-am vazut nevoita sa ma multumesc cu cititul in ritm alert al cateva postari pe bloguri dragi plus inca vreo cateva sheruite de prieteni pe facebook. Traiesc insa cu speranta in suflet pentru vremuri mai bune si favorabile viciului meu numarul 1!
Idealul meu de lecturat este cufundata intr-un fotoliu, cu o cana mare, plina cu cafea langa mine, a doua mare placere!
Dragostea pentru ea a debutat in preajma majoratului, cand am indraznit sa mai pun si eu piciorul stang in prag si sa nu mai dau voie "lumii" sa calce cu bocancii prin viata mea (da, asa e! Am beneficiat de o educatie traditionalista). Doamne, cat imi place sa beau cafea! Imi place mirosul, gustul, culoarea, totul. Dragostea dintre noi nu a fost afectata nici macar de cele doua sarcini, cum am mai auzit ca se intampla. Nu, la noi totul decurge perfect, lin. E ok daca pana la ora 12 nu am servit micul dejun. Nu e ok daca nu am servit pana la asa ore intarziate macar o ceasca mica de cafea pe care incerc cu disperare sa o apar de mingile autentice sau improvizate aruncate de Du.
Cea de-a treia placere: ciocolata! De fapt nu stiu daca neaparat ciocolata cat cacao. Cand mergeam la market direct de la serviciu, adica fara sa mananc intai, cosul meu se umplea cu truffe, ciocolata in diverse ambalaje si inghetata cu cacao si muuult topping de ciocolata, evident. Placerea aceasta a fost crunt lovita in urma maririi familiei. Acum pot sa mananc ciocolata doar noaptea si cum mai am vreo 7-8 kg de dat jos nu prea imi vine. E drept ca uneori las toata alimentatia sanatoasa si grija kilogramelor in seama altora si fac prapad prin rafturile intesate de dulciuri, lucru care se intampla totusi destul de rar.
As mai putea adauga inghetata si nu neaparat ca vine vara. Eu sunt mare consumatoare de inghetata atat vara cat si iarna. Din fericire copilului diversificat i se pare prea... rece?!?
Astea ar fi marile mele placeri. Vinovate?
Si inca o placere mai mica: accesorii de bijuterii si binenteles, imbracaminte online de femei.

4 comentarii:

  1. :))
    sunt sigura ca ai mai multe.. dar vrei tu sa ramai discreta ;)

    si mie imi place sa citesc. si ahh, cate as mai citiiii...
    dar de cativa ani incoace citesc aproape numai carti ptr copii. desi am gasit cateva povesti interesante. si ptr adultii ca mine :)
    nu stiu cand/daca voi scrie despre ele.

    la mine placerea no.1 is... baile fierbinti :) chiar nustiu ce m-as face fara ele. imi iau cu mine in vana seminte, floricele, si limonada, si stau numai de la jumate de ora in sus.

    hihih ce m-ai nimerit cu inghetata si pe mine. noi faceam inghetata saptamanal inainte sa lucrez eu. aaah ce vremuri.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt curioasa daca voi intalni povesti pe care sa nu le fi citit. A fost o perioada cand le-am devorat! Ma si imaginez la librarie certandu-ma cu fi-miu pe carti, el alegand coperti colorate iar eu pe cele necitite :)
      Eu ultima baie fierbinte am savurat-o cu muuult timp in urma si era sa ies purtata pe brate :), deci exclus. Prefer varianta mai cuminte de a adauga apa fierbinte pe parcurs. Dar ce zic eu? Cred ca baile astea de rasfat mai au de asteptat ceva timp.
      Faci si inghetata?!? Ce mi-as dori sa am si eu aptitudini de-astea! E musai sa te vizitez candva.
      Dar ce frumos suna: "vrei tu sa ramai discreta"! Ce-mi place!

      Ștergere
  2. cafea neagra si ciocolata neagra sunt si placerile mele. Iar de citit apuc sa citesc cat sta piticul la san (destul de mult spre fericirea mea) sau pe tron cand e tati acasa si are grija de pitici ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, Andreea, e bine si asa. Eu nici la baie nu pot merge singura, fie ca e tati sau nu. Du e mai ceva ca scaiul :).
      Si oare se poate trai fara cafea si ciocolata?
      :)

      Ștergere